tisdag 8 mars 2011

Golv


Hemma hos oss fanns det redan när vi flyttade in några golvytor som som var beklädda med ett par mindre tjusiga golvmattor. Dom är både slitna, missfärgade och...ja, inte min stil direkt.
Golven som jag syftar på är det innanför ytterdörren nere i hallen, i trappen upp till övervåningen och i hallen på övervåningen.
Jag har funderat en hel del på vad som skulle kunna passa där istället, och just nu är jag väldigt sugen på att lägga detta gummigolv som ni ser på bilden. Många kallar väl det för industrigolv också eftersom det oftast är där som det finns, så det borde ju vara slitstarkt och bra iaf.
Ett mörkgrått tror jag skulle bli bra....mmm...

För fler inspirerande golvbilder, gå i på Fabriken!

1 kommentar:

Linnea Sjöström sa...

Hej! Nu är tävlingen avslutad inne hos mig där man kunde vara med och tävla om en snygg ring från Calli.se
För att veta om det var just du som vann kan du gå in och titta här: http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-ring-fran-callise.html#comment

Hoppas du får en bra helg.
Finns många andra tävlingar igång just nu som du kan kolla in